Vzpomínky autora faktograficky a reportážně založené beletrie, sv... (více v detailu)

Před 3 dny - Kraj Vysočina - BAZOS
Kniha nová. Vzpomínky a deníky (více text knihy)
Kraj Vysočina
100
 Kč
Adolf Hoffmeister
Knižka je nová, zabalená v originálnom plastovom obale. Počet strán: 400; Rozmer: 24 x 28 cm. Popis: Rozsáhlá obrazová monografie Adolfa Hoffmeistra doprovází stejnojmennou výstavu pořádanou Galerií hlavního města Prahy ve spolupráci se společností Gallery. Kniha je zároveň první podrobnou odbornou studií o celoživotním díle mimořádné osobnosti Adolfa Hoffmeistra (1902 – 1973), tohoto mnohostranně talentovaného příslušníka meziválečné avantgardy, spoluzakladatele Devětsilu a spolupracovníka Osvobozeného divadla Voskovce a Wericha, geniálního karikaturisty, skvělého ilu... (více v detailu)
Sovákovy sebrané spisy aneb Léčba smíchem
Přidáno dnes - Kraj Vysočina - SBAZAR
Super stav, nové. Šťavnaté vzpomínky herce Jiřího Sováka (1920-2000) vycházely v létech 1992-1998 a všechny čtyři svazky vždy patřily k bestsellerům. Jsou v mnoha směrech unikátní. ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
200
 Kč
"DRUHÝ ŽIVOT"
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Prodám tuto knihu. (Žije dva životy. Ztratit může oba..."). Autor: S.J.Watson, a... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
100
 Kč
Mnichovské dny paměti - Edvard Beneš
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - BAZOS
Stav dle foto, poškozen papírový přebal. Osobní převzetí v Praze nebo dle tarifu ČP/Zásilkovny. Mnichovské dny paměti - Edvard Beneš (2. světová válka 30. léta 20. stol. Beneš Mnichovská dohoda Mnichovské dny nacismus Němci odsun Němců okupace politika Sudety) doslov: Jaroslav Soukup nakladatel Svoboda rok vydání 1968 vydání 1. místo Praha stran 553 rozměry 8° poznámka [16] s. fot. příl. Paměti druhého presidenta Československé republiky, věnované speciálně mnichovským dnům. Autor je začal p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
59
 Kč
Klid je síla, řek’ tatínek - Zdenka Fantlová
Před 3 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Kniha jako nová !!! Literatura faktu , česká literatura , koncentrační tábory , židé , Terezín ( město a pevnost ) , holokaust , holocaust , podle skutečných událostí , přeživší holokaustu holocaustu , Protektorát Čechy a Morava ( 1939-1945 ) , perzekuce Výpověď ženy, která prošla peklem koncentračního tábora, přežil... (více v detailu)
Středočeský kraj
220
 Kč
Jaroslav Foglar: Tábor smůly
Před 1 dny - Středočeský kraj - SBAZAR
S původním ilustracemi Karla T. Neumanna Edice: Sebrané spisy Jaroslav Foglara (11.) Autor obálky: Marko Čermák Kniha je souborem na sebe navazujících povídek z let 1927 až 1937. Veselé příběhy chlapců z Foglarova skautského oddílu (O dědečkově kufru, O táborových kamnech, Naše patálie s mravenci, Jak jsme hráli divadlo a další), doplňují vzpomínky na Foglarův dvouměsíční ozdravný pobyt ve Švýcarsku, kde byl po první světové válce s Červeným křížem (Jestřábe, vypravuj, Jedeme do Švýcar a ... (více v detailu)
Středočeský kraj
444
 Kč
Klid je síla, řek tatínek - Zdenka Fantlová
Před 3 dny - Středočeský kraj - SBAZAR
Kniha jako nová !!! Literatura faktu , česká literatura , koncentrační tábory , židé , Terezín ( město a pevnost ) , holokaust , holocaust , podle skutečných událostí , přeživší holokaustu holocaustu , Protektorát Čechy a Morava ( 1939-1945 ) , perzekuce Výpověď ženy, která prošla peklem koncentračního tábora, přeži... (více v detailu)
Středočeský kraj
220
 Kč
Prodám knihu Příběhy z hor
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Prodám knihu Příběhy z hor Autor: Charles-Ferdinand Ramuz Vydáno: 1988, Odeon Originální název: Jean-Luc persécuté, Rgne de lesprit malin, Si le soleil ne revenait pas Překlad: Josef Heyduk Počet stran: 312 Jazyk vydání: český Edice: Klub čtenářů (SNKLHU, SNKLU, Odeon) (576.) Autor obálky: Michal Cihlář Vazba knihy: pevná / vázaná s přebalem ISBN: 01-008-88 Náklad: 27 250 ks Obsah-Kniha je souborem tří baladických příběhů z horského p... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
50
 Kč
Mauthausen - konečná stanice - Vlastislav Janík
Před 3 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Kniha jako nová !!! Literatura faktu , válečné , koncentrační tábory , druhá světová válka ( 1939 – 1945 ) , přeživší holokaustu , holokaust , holocaust, zločiny nacismu , nacismus Kniha o koncentračním táboře Mauthausen je příběhem o veliké bolesti, o smrti, ale také o obrovské vůli žít. Je o tom, co se skutečně stalo a na co by se nemělo zapomínat. Vyprávění Hanse Maršálka k vydání připravil Vlastislav Janík, rozšířil je a doplnil je o mnoho dalších vzpomínek převážně... (více v detailu)
Středočeský kraj
270
 Kč
Kniha Adéla a její neobvyklá rodina NOVÁ
Před 6 dny - Olomoucký kraj - SBAZAR
Autor Sabine Bohlmannová, kniha má pevnou vazbu, je lesklá. Rok vydání 2024, 168 stran. Pro děti od 9 let. Zcela nová.
Olomoucký kraj
100
 Kč
Život na uzdě - Marian Jelínek , Renata Červenková
Před 3 dny - Středočeský kraj - SBAZAR
Kniha jako nová !!! Biografie a memoáry , osobní rozvoj a styl , rozhovory , sebepoznání , trenér , hokejový trenéři , výchova dětí , vzdělávání , motivace , psychologové, koučové , autobiografické vzpomínky Poznávat svět kolem nestačí: musíme poznat i sami sebe. Paradox doby: zatímco společnost objektivně bohatne a životní úroveň i vzdělanost roste, lidé šťastnější nejsou. Problémů, s nimiž se dnes potýkáme, naopak přibývá, a spolu s tím stoupá spotřeba antidepresiv, anxiolytik, alkoholu a... (více v detailu)
Středočeský kraj
200
 Kč
Před 3 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Kniha jako nová !!! Česká literatura , biografie a memoáry , osobní rozvoj a styl , rozhovory , sebepoznání , trenér , hokejový trenéři , výchova dětí , vzdělávání , motivace , psychologové, koučové , autobiografické vzpomínky Poznávat svět kolem nestačí: musíme poznat i sami sebe. Paradox doby: zatímco společnost objektivně bohatne a životní úroveň i vzdělanost roste, lidé šťastnější nejsou. Problémů, s nimiž se dnes potýkáme, naopak přibývá, a spolu s tím stoupá spotřeba antidepresiv, anxiolytik, alkoholu a drog, a také počet rozvodů, sebevražd... Mnozí tápeme, leckdo se topí. Kdo je hlouběji vzdělán ve filosofii, sociologii, psychologii i jiných vědách, není překv... (více v detailu)
Středočeský kraj
200
 Kč
Před 4 dny - Středočeský kraj - SBAZAR
Kniha jako nová !!! Literatura faktu , válečné , koncentrační tábory , druhá světová válka ( 1939 1945 ) , přeživší holokaustu , holokaust , holocaust, zločiny nacismu , nacismus Kniha o koncentračním táboře Mauthausen je příběhem o veliké bolesti, o smrti, ale také o obrovské vůli žít. Je o tom, co se skutečně stalo a na co by se nemělo zapomínat. Vyprávění Hanse Maršálka k vydání připravil Vlastislav Janík, rozšířil je a doplnil je o mnoho dalších vzpomínek převážně ... (více v detailu)
Středočeský kraj
270
 Kč
Krátké prózy - Ján Hoštaj ( rozfoceno 5 snímků )
Před 3 dny - Kraj Vysočina - SBAZAR
Kniha poskytuje průřez tvorbou autora. Mrazivě absurdní prózy inspirované Kafkou či Borgesem zaujmou minimalistickou sevřeností. Kniha shrnuje stěžejní okruhy autorovy tvorby, kterým věnoval nejvíce úsilí, které pro něj byly nejdůležitější. Tak je plánoval vydat, ale nestihl to. Prozaický cyklus Abeceda který je v knize nejrozsáhlejší a jemuž věnoval nejvíc času obsahuje krátké bizarní povídky většinou s tragickým koncem. V oddíle Střepy (Črepy) jsou zařazeny aforismy odkrývající m... (více v detailu)
Kraj Vysočina
150
 Kč
Z ticha TOP STAV
Před 7 dny - Olomoucký kraj - SBAZAR
Autor Eduardo Strauch, stav velmi dobrý. Velmi napínavý příběh podl... (více v detailu)
Olomoucký kraj
139
 Kč
Jé, Ježíšek
Před 4 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
NOVÁ. NEPOUŽITÁ. NEVHODNÝ DÁREK. Kniha odkazující na klasické české vánoční zvyky a tradice přináší mimo poučení také množství hravých úkolů motivovaných Vánocemi od osvědčení autorky a oblíbené ilustrátorky Venduly Hegerové. Kniha zkrátí školkovým dětem, ale i malým školákům čekání na Vánoce a je doplněna spoustou návodů na tvoření, nápadů a poučení nejen pro děti. V závěru obsahuje kniha někol... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
200
 Kč
Kniha Z ticha JAKO NOVÁ
Před 7 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Autor Eduardo Strauch, stav velmi dobrý. Velmi napínavý příběh podle skutečných událost... (více v detailu)
Olomoucký kraj
129
 Kč
Kniha The Stone Bridge in Prague
Před 5 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Nová Autor: Pavla Státníková, Ondřej Šefců, Zdeněk Dragoun Počet stran: 225 Rok vydání: 2013 Jazyk: Anglicky Reprezentativní soubor historických vyobrazení představuje minulost této unikátní památky středověké architektury a připomíná i historické události s ní spjaté. Kniha podává dosud nejúplnější publikovaný výběr dochovaných vyobrazení mo... (více v detailu)
Středočeský kraj
200
 Kč
Jak si správně přát - Pierre Franckh
Před 7 dny - Kraj Vysočina - BAZOS
Prodám knihu Jak si správně přát. Autor Pierre Franckh. Vazba tvrdá. Stav jako nová.
Kraj Vysočina
65
 Kč
Vesmírný objednávkový servis - Bärbel Mohr
Před 7 dny - Kraj Vysočina - BAZOS
Prodám knihu Vesmírný objednávkový servis. Autor Bärbel Mohr. Vazba tvrdá. Stav jako nová.
Kraj Vysočina
69
 Kč
A potom přijely tanky, Luboš Příhoda
Před 6 dny - Středočeský kraj - SBAZAR
Prodám knihu - A potom přijely tanky. Repetitorium událostí roku 1968 v Liberci. Publikace je nová. Cena 200 Kč. Osobně lze vyzvednout v Příbrami nebo v Praze na metru Nové Butovice. Jinak při ... (více v detailu)
Středočeský kraj
200
 Kč
PRAHA
Před 6 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Prodám obsáhlou publikaci o Praze za 560.-, původní cena 998.-, v perfektním stavu, 496 stran. Český atlas Praha je založen na podrobném popisném textu a neobyčejně bohaté obrazové dokumentaci. Atlas představuje všechny známé i méně známé kulturní a historické pamětihodnosti Prahy. Přehledně členěn... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Velké bitvy historie - Stéphane Audoin-Rouzeau
Před 8 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Velká reprezentativní kniha pro zájemce o historii a vojenství.Marathon, Hastings, Agincourt, Lepanto, Slavkov, Sedan, Verdun, vylodění v Normandii, Dien Bien Phu a mnoho dalších velkých bitev od antiky po obsazení Iráku. Zasazení bitev do historie, popis bojujících stran, přibl... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
350
 Kč