Rozbor knih k maturitě

Jihočeský kraj
150
 Kč

Podobné inzeráty

Literatura k maturitě
Před 2 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím mnou vypracované maturitní otázky k literatuře v PDF formě. Všech 19 knih za 400,- nebo i jednotlivě za 20,- Petr a Lucie Oliver Twist R.U.R Kytice Bílá nemoc Král Lávra Lako... (více v detailu)
Hlavní město Praha
20
 Kč
Maturitní otázky z Čj - rozbory knih
Před 5 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Dobrý den, nabízím pečlivě vypracované maturitní rozbory z českého jazyka, abych pomohla studentům ulehčit průběh k přípravě na MZ. Každý rozbor má individuální počet stran v rozmezí od 3-7. Naleznete tam vše podstatné a to včetně rozboru díla a samozřejmě literárně historického kontextu (viz ukázka). Pokud budete mít zájem, napište mi na email a já vám pošlu dílo zdarma (jako náhled) anet_ka@seznam.cz Rozbory posílám na email, aby jste si to mohli ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
10
 Kč
Maturitní povinná četba český jazyk + jejich autoři
Přidáno včera - Plzeňský kraj - BAZOS
Prodávám maturitní povinnou četbu z českého jazyka + jejich autoři knih. Popis je podle knihy, NE PODLE FILMU! Prodávám ve Wordu dokumentu zasláním na emailovou adresu. VYTIŠTĚNÉ zasláním materiálů na adresu ceny platí + 200kč za materiály do ruky 20 rozborů knih a jejich autoři které si určitě vybrat k maturitě a zabodujete! Nechybí nic. Je šílené si knihy a autory všechny vypracovávat a číst sám/sama, sam... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Maturitní okruhy/otázky sociální péče, obor SOCIÁLNÍ ČINNOST
Přidáno dnes - Jihočeský kraj - BAZOS
Nabízím 10 vypracovaných maturitních otázek ze sociální péče, z oboru sociální činnost. Zaslání formou PDF. 1) Sociální péče - definice, základní pojmy (hmotná nouze, sociální nouze, zákon o sociálních službách), zřizovatelé sociálních služeb, poskytovatelé sociálních služeb, uživatelé sociálních služeb, pilíře sociálního zabezpečení 2) Historie sociální péče - zásada chléb a hry, chudinská péče ve středověku, domovské právo (počátky ústavní péče, vznik velkých zařízení na přelomu 18. a 19. století) 3) Sociální služby - zákon o sociálních službách, systém sociálních služeb (dělení, charakteristika), příspěvek na péči, financování sociálních služeb 4) Klientův přirozený svět jako východisko sociální práce - garance kvality sociálních služeb, emoční stavy klientů, role sociálního pracovníka 5) Sociální práce se zneužívánými, týranými a zanedbávanými dětmi a jejich rodinami - posuzování špatného zacházení, typy špatn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
550
 Kč
Maturitní okruhy ze zdravotní nauky, obor SOCIÁLNÍ ČINNOST
Přidáno dnes - Jihočeský kraj - BAZOS
Prodám 10 vypracovaných maturitních otázek ze zdravotní nauky pro obor sociální činnost, zaslané formou PDF. 1) Kosterní soustava - tvar kostí, vnitřní stavba kostí, růst a vývoj kostí, kostra trupu, kostra končetin, kostra hlavy 2) Krev - funkce krve, množství krve, složení krve, srážení krve, krevní skupiny, transfúze krve, dárcovství krve, onemocnění krve 3) Oběhová soustava - srdce (stavba, činnost, řízení činnosti), oběhy krve, cévy, krevní tlak, tep, onemocnění 4) Dýchací soustava - funkce dýchací soustavy, horní dýchací cesty, dolní dýchací cesty, dýchací pohyby, ventilace plic, vitální kapacita plic, onemocnění plic 5) Trávicí soustava - funkc trávicí soustavy, dutina ústní, hltan, jícen, žaludek, tenké střevo, tlusté střevo, játra, slinivka břišní, z... (více v detailu)
Jihočeský kraj
270
 Kč
Maturitní okruhy/otázky speciální pedagogika, obor SOC. ČIN
Přidáno dnes - Jihočeský kraj - BAZOS
Nabízím 14 vypracovaných maturitních otázek ze speciální pedagogiky, z oboru sociální činnost. Zaslání formou PDF. 1) Historie speciální pedagogiky 2) Speciální pedagogika dnes 3) Prevence a diagnostika vad a poruch 4) Vztah společnosti k lidem s postižením 5) Speciální pedagogika osob s postižením zraku 6) Speciální pedagogika osob s postižením sluchu 7)... (více v detailu)
Jihočeský kraj
450
 Kč
Maturitní okruhy/otázky pečovatelství, obor SOCIÁLNÍ ČINNOST
Přidáno dnes - Jihočeský kraj - BAZOS
Nabízím 9 vypracovaných maturitních otázek z pečovatelství, z oboru sociální činnost. Zaslání v PDF. 1) Mytí vlasů, péče o vousy - mytí na lůžku, péče o vousy, postupy, pomůcky, péče o klienta s bolestí 2) Podávání stravy - zásady podávání stravy, pomoc při jídle a pití, kompenzační pomůcky, příprava čajů, trávicí obtíže 3) Sledování fyziologických funkcí - pojem vědomí, předpoklady pro udržení vědomí, poruchy vědomí, příčiny poruch vědomí, spánek, poruchy spánku, dýchání, pojem dýchání, postup při vyšetřování dechu, péče o správné dýchání 4) Sledování fyziologických funkcí - krevní tlak, normální hodnoty krevního tlaku, nízký krevní tlak, vysoký krevní tlak, postupy měření tlaku, možné chyby při měření tlaku 5) Sledování fyziologických funkcí - tělesná teplota, popis tělesné teploty, fáze tělesné teploty, horečka, léčba horečky, pomůcky k měření teploty, zásady při měřen... (více v detailu)
Jihočeský kraj
300
 Kč
Sušené květiny + další knihy
Přidáno dnes - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízím nevyužitou knihu - Sušené květiny - Malcolm Hillier, Colin Hilton. Kniha obsahuje mnoho nápadů pro úpravy sušených květin. Naučí nás rozeznávat, sbírat, sušit a skladovat vhodné druhy, stejně jako vázat sušené květiny pomocí různých technik. Výborný stav,jako nová. Cena 150 Kč. ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
staré knihy Škoda a návody
Před 3 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Nabízím původní originální kousky ze Škodovky pro sběratele či fanoušky automobilky Škoda. Je možné zakpupit všechny knihy, či jednotlivě, ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Kupim knihy od EDMOND VARY (sebaobrana a bojove sporty)
Kupim knihy od EDMOND VARY ktory pisal knihy o sebaobrane a bojovych sportoch. Mam zaujem o kniznu verzi... (více v detailu)
Neuvedeno
Obsahy a rozbory děl k literatuře (maturita)
Před 6 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Prodám učebnice (viz foto). Vždy upřednostňuji zájemce o koupi více učebnic nebo celé sady. Cenu jednotlivou nebo množstevní klidně navrhněte. 2 stejné knihy: 70Kč/ks Možné zaslat zásilkovno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
70
 Kč
Mix dětských knih 3
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - BAZOS
Prodám dětské knihy: - JE NÁM DOBŘE NA SVĚTĚ, František Hrubín. Rok vydání 1980. V dobrém stavu. Cena 20Kč, - POHÁDKY LESNÍHO TICHA, Marie Kubátová. Čtená, v pěkném stavu. Cena 50Kč, - KLAUN FERDINAND RAKETA, Ota Hofman, rok vydání 1987, od 5let. Čtená, mírně pomačkané rohy knihy, jinak v pořádku. Cena 20Kč, - POHÁDKY NA TÝDEN A HRÁTKY NA KAŽDÝ DEN, Ljuba Štíplová, od 6let. Čtená, v bezvadném stavu. Cena 60Kč, - ČESKÉ POHÁDKY, K.J.ERBEN, B. Němcová. Čtená, v pěkném stavu. Cena 50Kč, - TŘI PRASÁTKA A JINÉ POHÁDKY, ZLATÁ SBÍRKA POHÁDEK. Čtená, v pěkném stavu. Cena 50Kč, - PŘÍBĚH FILMU KUKY SE VRACÍ, Jan Svěrák a Alena Prokopová. Nečtená, ve výborném stavu, jak nová, vhodná jako dárek. Cena 80... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Maturita + slovník
Před 7 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Prodám: Odmaturuj ze společenských věd - 60 Kč (PRODÁNO) Maturitní otázky z angličtiny + CD - 100 Kč Maturitní otázky literatura -... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
60
 Kč
Nové knihy
Před 7 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Nové knihy, některé ještě nerozbalené, cca za 1/3 původní ceny
Středočeský kraj
Neuvedeno
knihy pro SŠ
Před 7 dny - Jihočeský kraj - BAZOS
Právo pro střední školy, autor Radovan Ryska, cena 70 Kč, Malá ekonomická encyklopedie, autor Jan Mlčoch, cena 70 Kč, S počítačem do Evropy, cena 70 Kč, Informatika a výpočetní technika pro střední školy, autor Pavel Roubal, cena 70 Kč, New Headway, Workbook, cena 60 Kč, New Headway, Student s Book, cena 60 Kč. Matematika pro gymnázia, cena 50 Kč, Themen neu 1, Kursbuch, cena 50 Kč, Theme... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
chemie nazvoslovi organickych sloučenin,NOVE KNIHY
Před 8 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
nazvoslovy organickych sloučenin, 30kč,Aleš Mareček,Jaroslav Honza,mam vice kusu,jedna se o nove knihy,
Jihomoravský kraj
30
 Kč
Vypracované knížky k maturitě
Před 9 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Dobrý den, prodám podrobně vypracované rozbory knih k matu... (více v detailu)
Hlavní město Praha
50
 Kč
Učebnice maturita - český jazyk, literatura
Před 9 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Prodám učebnice: - Literatura - přehled středoškolského učiva PRODÁNO - Obsahy a rozbory děl - Český jazyk - přehled středoškolského učiva Oso... (více v detailu)
Olomoucký kraj
80
 Kč
Maturita literatura-rozbory děl
Před 11 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Prodám rozbor 20 děl, přikládám seznam rozboru děl. Jedná se o velice podrobný rozbor, rozebráno podle maturitních osnov, součástí je i podrobný obsah knih, který jsem čerpala z internetu. Všechny rozbory jsou ověřené a bez chyb. Jeden rozbor je... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Maturitní otázky z češtiny
Před 9 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Prodávám mnou vypracované maturitní otázky z češtiny. Budu ráda, když otázky ještě někomu pomůžou. Cena za jeden kus 20 Kč. V případě koupě více kusů je možné se domluvit na slevě. Posílám ve formě dokumentu ve Wordu, abyste si je pak mohli ještě upravit podle svých představ. Ukázku ráda pošlu na email zájemcům. Průměrná délka jed... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
20
 Kč
Matematika pro SOŠ (příprava na maturitu)
Před 10 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Matematika pro SOŠ obsahuje základní témata středoškolské matematiky, jejichž cílem je sjednotit úroveň znalostí a dovedností studentů. Obsahuje seznam maturitních témat, která jsou zpracována do devaten... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
50
 Kč
Odborné knihy
Před 10 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nové odborné knihy, ještě neotevřené, perfektní stav. Ceny jsou uv... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
CAMBRIDGE-učebnice angličtiny - k maturitě bez obav + CD
Před 10 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Cvičebnice anglického jazyka chill out: K maturitě bez obav je určená všem studentům, kteří se připravují ke státní maturitě z anglického jazyka. Využít ji ale mohou všichni, kteří mají zájem procvičit si své znalosti angličtiny a dosáhli úrovně B1 podle SERR. Cvičebnice je určená pro cílenou přípravu na maturitní zkoušku, nejen pro ty, kteří používali ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
250
 Kč
obsahy a rozbory děl k maturitě
Před 12 dny - Liberecký kraj - BAZOS
obsahy a rozbory děl k maturitě
Liberecký kraj
80
 Kč
Knihy z oblasti sportu
Před 10 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Prodám všechny níže uvedené knihy. Ideálně po více kusech, ale možnost i individuálně. Osobně/poštou/zásilkovna. Nejlépe platba předem na účet a poté obyčejné zaslání, ale může být klidně i dobírkou (jen zbytečně drahé). V případě zájmu o knihy odepisujte prosím přímo zde do odpovědi inzerátu – přijde mi to do emailu, nevolat prosím, nabízím větší množství knih a po telefonu se stejně nezorientuji. Bojová umění Sportovní masáž pro ka... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Naučná literatura